PLATFORMA CIVICĂ
MOLDOVA MARE

ȘTIRI    /    ARTICOLE    /    VIDEO MOLDOVENEASCĂ    /    РУССКИЙ    /    ENGLISH
ALL ȘTIRI
<<< Înapoi la cuprins

Postul de opoziţie, Accent TV a fost eliminat din pachetul operatorului SUN TV

Postul de opoziţie, Accent TV a fost eliminat din grila de emisie a celui mai mare operator de cablu din capitală Sun Communications.
Acesta a fost înlocuit, în pachetul de servicii analogice fără acordul consumatorilor, cu postul pro-guvernamental, „Vocea Basarabiei”, apropiat ex-Premierului, demis pentru cate de corupţie, lider PLDM, Vladimir Filat.
La multiplele solicitări ale consumatorilor de televiziune din capitală, reprezentanţii Sun Communications refuză să ofere explicaţii, specificând doar că „postul TV în cauză poate fi vizionat în dependenţă de pachetul achitat de cetăţeni”.
Postul de televiziune Accent TV este cunoscut pentru reportaje critice în adresa reprezentanţilor actualului regim de guvernare.
Acum un an, Accent TV şi Jurnal TV au mai fost eliminate tacit din lista programelor de bază oferite consumatorilor de către Sun Communications. Acestea au revenit în emisie doar după o serie de proteste ale jurnaliştilor şi reacţii dure ale reprezentanţilor Uniunii Europene şi Ambasadei SUA în Moldova.

Яндекс.Метрика